Heb je een klacht?

Wij werken aan continue verbetering in samenwerking met klanten

Heb je een klacht voor ons?

Hosted.nl is een bedrijf dat werkt aan continue verbetering in samenwerking met klanten. Wij nemen klanten serieus. Ben je ontevreden over onze service of diensten en wil je dit graag uiten?

Onze klachtenprocedure geeft je de mogelijkheid om je klacht met ons te delen. Wij doen ons uiterste best om samen tot een goede oplossing te komen.

Wat kun je verwachten?

Wij zullen je klacht zo snel mogelijk oppakken. Je krijgt in ieder geval binnen 5 werkdagen een reactie met het antwoord of een bevestiging van de ontvangst van je klacht. Het is afhankelijk van de klacht (en eventuele onderzoek), hoe snel deze kan worden opgepakt.

Er zijn drie manieren om contact met ons op te nemen. Deze manieren zijn verder op deze pagina te bekijken.

Wij zorgen voor een passende oplossing!

Heb je nagedacht over een oplossing of is er al eerder wat ondernomen om tot een oplossing van de klacht te komen? Wij horen graag van je hoe jij wilt dat het opgelost gaat worden.

Dankzij jouw input kunnen wij samen tot een goede oplossing komen. Het is ook belangrijk voor ons om tot een goede oplossing te komen. Graag het formulier invullen, dan ontvang je een reactie.

Klacht melden bij Hosted.nl

Hoe dien je een klacht in?

Vul eenvoudig het klachtenformulier in dat hiernaast te vinden is. Mocht je het telefonisch of schriftelijk willen doorgeven, dan staat hieronder eenvoudig hoe dit ook mogelijk is.

Telefonische klacht

Telefonisch

Wij zijn iedere werkdag te bereiken tussen 09:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer +31 (0)316 712 450. De administratieve afdeling helpt je graag verder.

Schriftelijke klacht

Schriftelijk

Stuur een brief met je klacht, e-mailadres en telefoonnummer naar onze hoofdvestiging in Zevenaar.

Postadres: Hosted.nl B.V. (Ringbaan Zuid 10, 6905DB te Zevenaar).

Klachtenformulier