Klachtenformulier
Elke klacht is belangrijk, hoe groot of klein deze ook is
Bij Hosted vinden we kwaliteit belangrijk. Net zoals tevreden klanten en (eind-)gebruikers. Daarom werken we continue aan verbetering van onze service en dienstverlening. Een klacht, van welke aard dan ook, nemen we altijd in behandeling en kijken samen naar een oplossing.
Het melden van klachten kan op 2 manieren
Schriftelijk
Wanneer je een klacht schriftelijk wilt melden, stuur je deze per post naar ons op. Vermeld hierbij zoveel mogelijk informatie en details die ons kunnen helpen de klacht te onderzoeken. Vergeet niet e-mailadres, telefoonnummer en andere relevante contactinformatie te vermelden. Stuur je klacht op naar:
Hosted B.V.
Ringbaanzuid 10
6905 DB Zevenaar
Digitaal
Wanneer je een klacht digitaal wilt melden, maak dan gebruik van onderstaand formulier. Na het versturen van de klacht zullen wij deze voor ontvangst bevestigen met een meldingsnummer. Dit meldingsnummer dient goed bewaard te worden, het dient als referentie voor het verder verloop van de behandeling van de klacht.