Sponsoring en donaties

Wij ondersteunen goede doelen en sponsoren leuke projecten!

Wil je ook in aanmerking komen voor sponsoring?

Neem contact met ons op  Neem even contact met ons op en motiveer waarom wij je moeten helpen!

Heb je vragen over Algemeen?

Hieronder vind je handige antwoorden op vragen die vaak worden gesteld door onze klanten.

  • Wat is dataverkeer?"Dataverkeer is het inkomende en uitgaande verkeer vanaf het door je afgenomen pakket. Bijvoorbeeld: Een bezoeker bezoekt je website, hierbij wordt de website en de bijbehorende afbeeldingen gedownload op de computer van de bezoeker (als tijdelijk internet bestanden). Voorbeeld 2: Je krijgt een e-mai bericht. De verzender verstuurt het e-mailbericht naar je e-mailadres. Dit e-mailbericht komt op de server te staan en haal je er later af met een e-mailprogramma (bijvoorbeeld Outlook). Voorbeeld 3: Je upload bestanden naar de server. Voorbeeld 4: Je download bestanden van de server. Dit zijn allemaal voorbeelden van het verbruik van dataverkeer. Je kunt dataverkeer doormiddel van het controlepaneel in de gaten houden, indien je op 80% van het dataverkeer zit dan zal je per e-mail worden gewaarschuwd."
  • Wat is een datalimiet?"Elke bit die verstuurd wordt van en naar je server wordt automatisch opgesteld, zodra je 80% van je datalimiet hebt gebruikt krijgt je een e-mail (let wel op dat je e-mailadres is opgeslagen in het controlepaneel). Het controleren van de server of dat je daadwerkelijk meer dan 80% hebt verbruikt gebeurd elke nacht als de server het niet te druk heeft met andere zaken. Zo kan het zijn dat je een e-mailbericht krijgt als je 85% of meer hebt gebruikt. Je dient goed in de gaten te houden hoe snel je dataverkeer wordt verbruikt. Zodra al je dataverkeer verbruikt is, kunnen wij besluiten je website uit de lucht te halen, tenzij je ons hebt aangegeven de site te willen upgraden."
  • Wat is schijfruimte?Schijfruimte is de totale ruimte die je tot beschikking hebt op onze server voor bijvoorbeeld een website, e-mailberichten, databases, logbestanden en statistieken.
  • Hoe kan ik een offerte ondertekenen?"Zodra je een bestelling hebt geplaatst op Hosted.nl, dien je deze te ondertekenen voordat deze in behandeling genomen zal worden. Er zijn een aantal manieren die kunnen worden gebruikt voor het ondertekenen. - Je kunt de offerte digitaal ondertekenen op onze servicepagina. Hier dien je eenmalig je handtekening op te geven, zodat je deze kunt gebruiken voor het ondertekenen van offertes. Zodra de offerte is ondertekend zal deze in behandeling genomen worden. Dit is de snelste manier om de offerte te bevestigen. - Je kunt de offerte uitprinten, ondertekenen en vervolgens opsturen naar: Hosted.nl B.V. Ringbaan Zuid 10, 6905 DB te Zevenaar. - Je kunt de offerte uitprinten, ondertekenen en vervolgens faxen naar 084-7259405. - Je kunt de offerte uitprinten, ondertekenen, inscannen en vervolgens als bijlage meesturen met een e- mail naar info@hosted.nl."
  • Op welk termijn kan ik gebruik maken van de bestelde producten?"Veel van de producten op Hosted.nl worden direct na het ondertekenen van de offerte aangemaakt. Domeinnamen, hostingpakketten en VPS worden volledig automatisch aangemaakt of geregistreerd. Hierdoor kun je direct aan de slag met je server of website. De inloggegevens ontvang je dan ook in je e-mailbox of op de servicepagina. Andere producten dienen besteld te worden of worden handmatig door de engineers aangemaakt. Zo kan er bijvoorbeeld een levertijd zitten op een dedicated server, waardoor de bestelling niet direct actief zal zijn."
Ontdek meer

Onze klanten

  • Klant SportDirect
  • Klant PageFreezer
  • Klant Technogym
  • Klant Rijksoverheid
  • Klant Economische Instituut voor de Bouw
  • Klant Green Valley