Servicecontracten

Geen zorgen meer over beheer en onderhoud: Laat ons het doen!

Introductie

Hosting servicecontracten Het is niet noodzakelijk, doch is het verstandig om een servicecontract af te sluiten voor afgenomen diensten. Op deze pagina geven wij uitleg over onze verschillende servicecontracten. Er zijn allerhande gradaties mogelijk bij de servicecontracten. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je het beste contact met ons opnemen. Het is mogelijk om een servicecontract op maat aan te vragen, wij denken graag met je mee.

BRONZE

19.95/p.m.
15 MINS Systeembeheer
24x7 Storingsnummer
  • Software-updates & onderhoud (op verzoek)
  • 24/7 Monitoring van server
  • Responstijd binnen kantoortijd: 4 uur
  • Responstijd buiten kantoortijden: 8 uur
Bestel SERVICECONTRACT

SILVER

24.95/p.m.
1 UUR Systeembeheer
24x7 Storingsnummer
  • Software-updates & onderhoud (op verzoek)
  • Monitoring van server
  • Responstijd binnen kantoortijd: 3 uur
  • Responstijd buiten kantoortijden: 6 uur
Bestel SERVICECONTRACT

GOLD

49.95/p.m.
2 UUR Systeembeheer
24x7 Storingsnummer
  • Software-updates & onderhoud (op verzoek)
  • Monitoring van server
  • Responstijd binnen kantoortijd: 2 uur
  • Responstijd buiten kantoortijden: 4 uur
Bestel SERVICECONTRACT

Heb je vragen over Servicecontracten?

Hieronder vind je handige antwoorden op vragen die vaak worden gesteld door onze klanten.

  • Kan ik een servicecontract voor meerdere diensten gebruiken?Standaard is een servicecontract van toepassing op een gerelateerd product, echter is het natuurlijk altijd mogelijk om de systeembeheertijd binnen het servicecontract toe te passen op je overige producten en/of diensten. Voor de exacte mogelijkheden kunt je altijd contact met ons opnemen voor een advies op maat!
  • Ik heb speciale eisen aan een servicecontract, kan dat bij jullie?Hosted.nl is bij uitstek het bedrijf dat in staat is om klantspecifieke oplossingen te implementeren. Het customizen van een service-overeenkomst is dan ook altijd mogelijk. Onze salesafdeling denkt graag met je mee en je kan de wensen dan ook altijd kenbaar maken.
  • Wat gebeurt er als ik over mijn serviceminuten ga?Het is uiteraard mogelijk om meer support af te nemen dan vooraf is ingekocht middels een service-overeenkomst. Additionele support zal in rekening worden gebracht conform ons standaard uurtarief, echter zal dit enkel gebeuren zodra de overschrijving structureel is. Uiteraard bieden wij allereerst een optie ter uitbreiding van de service-overeenkomst.
  • Waarvoor kan ik mijn servicecontract allemaal gebruiken?Onze servicecontracten bieden een ruime variatie aan dekkingen. Zo heb je recht op een versnelde ingrijpgarantie, monitoring, updates en beveiliging van de diensten. Daarnaast heeft ieder servicecontract een eigen hoeveelheid aan systeembeheeruren.
  • Hebben jullie ook uptimegaranties?Middels het afnemen van een servicecontract bieden wij een uptimegarantie op ons netwerk en op onze verbindingen. Om precies te zijn bedraagt deze uptime 99,9% gegarandeerd. Sinds het ontstaan van Hosted.nl is deze uptime ieder jaar weer gerealiseerd.
Ontdek meer

Onze klanten

  • Klant SportDirect
  • Klant PageFreezer
  • Klant Technogym
  • Klant Rijksoverheid
  • Klant Economische Instituut voor de Bouw
  • Klant Green Valley